200000000000009





Kort sammanfattning om 2009

Att en bästa vän har gått bort gjorde till året ett skitbajsår.

Men om vi ska tänka på positiva saker.

Åkte till tyskland med Jamila och Sofia i April, vann guldet & hade so fun!

Portugal med klassen i Maj, en annorlunda resa. Kommer aldrig glömma veckan.

Polen EmU20, GULDGULDGULD!!!

En vecka med Anna i hamburg, samma dag under veckan dog hon. Men det var ett underbart stöd av dig. Anna, im soooo happy that i have you.

Inna came to me! En kaaaosvecka men vi fann varandra, det viktigaste av allt!<3

Taiwan, hittade så många nya vänner och en underbar resa var det. and... GULDGULDGULD!

Åkte till tyskland med Sofia. GULDGULDGULD, kärlek vid första ögonkasten skedde där.

En vecka med Albert i Hamburg. Bara få vara med honom i en hel vecka var just lovely!

och jag fann så många nya vänner här året. Det är jag så glad för. I love you so much!


Kommentarer
Postat av: emmi

i miss you sööto! du är en av de bästa som jag har! är glad att jag fick dig som en så nära vän som jag har just nu!<3

2010-01-01 @ 00:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0