THE CHRISTMAS IS THE CLASSIC SHIT!




för en månad sen, två dagar sen, imorse och nu. gissa vilken är vilken? :)

Hapt köpt alla julklappar :) nu är det bara o vänta t 24e hiihhi

JAG MÅSTE SÄGA JAG ÄÄÄÄLSKAR THE CHRISTMAS FÖR ATT JAG KAN DÅ HA PÅ MIG MAMMAS PYJAMAS PÅ MORGNARNA OCH BARA NJUUUTER HÅRT AV VARM CHOKLAD!
JULEN IS THE SHIT!

Om jag inte hinner blogga lite innan, vill jag baara säga GOOD JUL till er alllllllla! ;) fast jag tror nog jag hinner blogga lite innan, så ni får nog höra det igen! :) det skadar ju inte.


Kommentarer
Postat av: abbe

jag e otroligt less på julen haha :D

2009-12-22 @ 20:05:22
Postat av: Anonym

abbe: kolla mitt sms!! ;) <333

2009-12-22 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0