January..


Har klippt mig idag!
Bilden efter klippningen. Saknar redan mitt långt hår!

Ja off för min del att åka till örebro. Bilen ville inte starta så ödet ville att jag stannar hemma en dag till. Men nu lite ångest pga ska jag t örebro för tre lektioner eller åka dit på söndag? Vet inte om de tre lektionerna kommer va värda det.

Ajjabaja och i got feeeeelings!

Och jag måste säga att jag ba satt och njöööööt av AVATAR.. Har alltid älskat såna filmer sen jag var liten. Alltid älskat trolldockor när jag var liten. Kanske jag bodde på Pandora i förra livet? ;) Nejdå, ett troll skulle jag va då! Tycker fortfarande att trollen är så sjukt söta!

Kommentarer
Postat av: jiin

ohoo =) saknar redan ditt hår.. syns ej så storskillnad. för mig är det fortf långt hår :) men snygg iaf m rakhåret.



grr ska försöka se avatar snart. :P

2010-01-07 @ 16:54:22
URL: http://jichacha.blogg.se/
Postat av: munich

vacker vacker vacker



thank you for help to learn svenskaaaaa.....



jaaaaag älskaaar svenskaaaa



2010-01-08 @ 00:55:42
Postat av: Maral

snygg outfit. Håret är rätt vacker med.

2010-01-08 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0