My day tmw, cant be better!



mee right nowww..
har jätterakt hår nu, inatt ska jag sova i en knut sen imorgon blir det vågigt fint :)



SO HAPPPY, imorgon blir det en händelserik dag och något skitspännande händer. Känns för längesen sist att något spännande händer, då menar jag rikitgt spännande. Sist var det nog Taiwan!

Panik, måste köpa imo;

Strumpbyxor
Fixa skorna
En klänning
Örhängen
En väska
Läppglans

Öhh, det är typ alllllllt! Meeen bara bra så jag får känna mig till 100 % fräsch och fin!

Och till sist WIIISH mig lycka tilllllllll!!!

Kommentarer
Postat av: ebruw

LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!! <3

2010-01-18 @ 00:19:13
Postat av: Askungen

Vågor i hela håret ! :)



2010-01-19 @ 09:17:09
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: Askungen

Svarta brillor - köpta i Stockholm för nästan 1 och halvt år sedan, och de röda köpte jag på Tradera men sådana modeller finns på Tradera där kan du ha tur med billiga vinnande bud !



Finns olika färger !

2010-01-19 @ 09:17:58
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0